Mødet mandag d. 21/11
Fredag, 25. november 2011 21:32

Lidt fra mødet mandag aften :

 

Der var enighed om at vi kører sæsonen lige som sidste år. DOG med den ændring, at holdene IKKE tager point med over fra kampene, mod de hold de er landet i pulje med, når vi når efteråret.

Grunden var den, at de hold der ikke havde fået ret mange points med til efteråret, allerede på forhånd var afskrevet i den samlede gruppestiliing.

Derfor starter holdene i A-rækken i efteråret med

1. 4 points

2. 4 points

3. 3 points

og derefter

3, 2, 2, 1, 1 i a-rækken UANSET hvordan man har samlet points sammen i løbet af hovedsæsonen.

 

I B-rækken er det kun det 'vindende' hold fra foråret der får 4 points at starte med.

 

Vores regelsæt rettes til og lægges ud her på hjemmesiden så ingen er i tvivl om hvilke regler det er vi ALLE spiller efter.

Der er også lavet en plan for hvem der skal afholde vores afslutnings-komsammen de næste MANGE år frem og når denne er renskrevet, lægger vi den også frem her.

Så snart kampprogrammet for 'hovedturneringen' 2012 er klar bliver denne lagt her på hjemmesiden med det samme.

 

Følgende står for min egen regning :

Kunne vi ikke prøve, at gøre en indsats for at få denne hjemmeside til at fungere ? Det vil lette arbejdet for Gert M. rigtig meget og måske gøre, at han igen i 2013 er klar til, at være tovholder på denne turnering.

Specielt indrapportering af resultater tror jeg godt vi kan få strammet lidt op på (som jeg hører det). Jeg synes jo ikke rigtig der er nogen undskyldning for IKKE at gøre dette og med vores hjemmeside er det jo bare lige at kigge forbi efter kampen, logge ind og skrive resultatet og dit navn. Bum...hvor svært kan det være.

Det er Gert I hjælper, ikke jer selv. Så få det nu gjort med det samme efter hver kamp. Så skal JEG nok gøre hvad JEG kan for at vi hele tiden har en opdateret stilling. Og specielt den sidste runde INDEN vi deler puljen, SKAL bare sidde i skabet mht. resultater samme aften.

 

Held & Lykke til alle med det kommende forår og må turneringen blive lige så sjov som sidste år.

 

 

Vi ses på fodboldbanerne :)

 

 

Senest opdateret: Lørdag, 26. november 2011 09:38
 
Blog'en er åben !
Fredag, 25. november 2011 20:50

Så snart vi har fået styr på kontaktlisten for det kommende 2012, vil der blive sendt brugerregistreringer ud til dem der er på listen, og så er der fri adgang til at komme med indlæg i vores InfoBlog.

Så kig forbi af og til. :)

 
Kontaktpersonerne
Onsdag, 16. november 2011 18:39

Der er jo møde på CASA Arena på mandag, hvor alle kontaktpersoner er inviteret. Her får jeg en opdateret liste og laver så eventuelle ændringer straks efter. Samtidig vil jeg sende disse personer et login til sobhorsens.dk, så de kan logge på siden og selv indrapportere resultater.

Slut med at ringe til, slut med at skulle SMS'e osv osv......nu gør I det selv via denne side :)

Håber alle vil være med til at gøre denne side nyttig.

Senest opdateret: Fredag, 18. november 2011 11:06
 
<< Første < Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Næste > Sidste >>

Side 10 ud af 10

Besøgstæller


Besøgende i dag :21
Besøgende ialt :74976
Siden :18-11-2011

Login